سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدرسه نویسندگی آنلاین

نظر

عکس دوره نویسندگی

 

 

کارگاه آموزش تولید محتوا| ویژه سیستم های وبلاگ نویسی ایرانی

با سلام و عرض ادب

مدرسه نویسندگی آنلاین قصد دارد دوره های آموزش آنلاین را از دهم خرداد آغاز نماید.

در این کارگاه، دو دوره خواهیم داشتم. دوره اول رایگان( تولید محتوا) دوره دوم با شهریه‌ای15 هزارتومانی که موضوع آن( کسب و کار اینترنتی ) است.

در زیر برخی سرفصل های کارگاه رو قرار دادیم:

- توضیح محتوا.

-نویسندگی آنلاین چیست؟ 

-انواع محتوا

- بهینه سازی محتوا

-کسب در آمد از محتوا

در بخش کسب در آمد از محتوا، توضیحات کامل نخواهند بود و برای پرداختن اساسی به آن نیاز به پرداخت15هزارتومان و شرکت در دوره دوم تولید محتوا است.

هدف از برگزاری این دوره:

تولید محتوا بحثی نیست که با یک دوره یک ماهه که ما در نظر گرفتیم بشه کامل اون رو پوشش داد. بیشتر موضوع تولید محتوا آموزش‌هاش رایگان خواهند بود. پست هایی که می گذاریم، دوره ای که قرار است برگزار کنیم. اما دوره‌های نویسندگی آنلاین که بخش بندیش طولانی خواهد بود و به دلیل محتوای خوبش بالاترین قیمت رو داره(35هزارتومان) در شهریور ماه برگزار می‌شود. فعلا نیاز به یک شروع برای معرفی کارهامون داشتیم و این دوره در همین حد آموزش ها رو رایگان میده و بیشتر بحث مشاوره ای داره. اما دوره کسب و کار اینترنتی هم که بخش دوم دوره آموزش تولید محتوا است، بیشتر بحث آموزشه و خودم شخصا اگر کسی خواست تا یک مدت معین باهاش در راه اندازی کسب و کار اینترنتیش کمک می‌کنم.

درباره‌ی برگزار کننده‌دوره:

من حبیب آذرگشسب، یک وبلاگ نویس که عمر وبلاگ نویسیش چیزی نزدیک به دو ساله و اغلب وقتش رو به مطالعه این‌جور چیزها می گذرونه. دوره های مدرسه نویسندگی آنلاین رو من آموزش میدم و امیدوارم همون طور که برای من کاربردی بودن، برای کسانی که شرکت می کنند هم کاربردی و خوب باشند.

دوره ها در کجا برگزار میشوند؟

دوره های مدرسه نویسندگی آنلاین همیشه و همیشه در تلگرام برگزار خواهند شد.

چگونه در این دوره شرکت کنم؟

شماره تلفنی را که تلگرام باهاش دارید توی بخش نظرات بفرستید(نظرات تائید نخواهند شد و پس از ثبت شماره تلفن در دفترچه من نظراتتان پاک میشوند)ما در ساعت های اولیه روز دهم خرداد گروه را تشکیل و آموزش ها را آغاز میکنیم.

در روزچقدر زمان برای دوره باید صرف کنیم؟

چیزی بین سی تا نود دقیقه.

توجه توجه:

در دوره آموزش تولید محتوا فقط کسانی می‌توانند شرکت کنند که در سیستم های وبلاگ نویسی ایرانی وبلاگ داشته باشند و لینک وبلاگشان را در هنگام ارسال شماره تلفن همراه، برایمان بفرستند. در ضمن دوره دوم هم همین شکل را دارد و ما کاملا پشتیبانی میکنیم. کسانی که در بلاگ اسکای وپرشین بلاگ وبلاگ دارند تنها دوره اول برایشان کاربردی خواهد بود و دوره دوم به دلیل قوانین خاص این دو سیستم امکان اجرایی ندارد.

در این کارگاه تا به حال5 نفر شرکت کرده اند.